Jetlag!

Fy fasiken vikket jetlag jag och Ryan har. Har aldrig varit med om nat liknande. Hjalper val kanske inte heller att jag har gatt och blivit forkyld, har 1000 olika projekt pa gang och forsoker packa upp fran resan. Igar vid 2-3 tiden pa eftermiddagen la sig Ryan ner for att vila, jag var inte speciellt trott men la mig ocksa ner for att vila. Vi vaknade igen halv 2 pa sondag morgon. Whops! Sa da klev vi upp halv 2 pa morgonen och at middag och sag tv och sen har vi varit uppe sen dess. Jattekonstigt. Men i Thailand var ju klockan da halv 2 pa eftermiddagen eftersom det ar 12 timmars mellanskillnad. Jag och Ryan sover pa eftermiddagarna och kliver upp jattetidigt pa morgonen, vi maste forsoka andra tillbaka pa var dygnsrytm.

Idag ar det mors dag. Jag for till kyrkan med Susi klockan 8 och sen halv 10 da jag for hem da kom Ryan for att jobba med median. (Filma etc).

Nu snart ska vi laga lite svenska plattar och sen ga over och overraska henne med lunch och presenter!

Sen blir det lazy sondag. Fy vad jag inte vill jobba igen till veckan!

Huvva. Pa tisdag ska jag traffa Lauren o Deanna och pa torsdag kvall ska vi ha tjejkvall!

Hoppas ni haft en underbar helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

vad jobbigt att ha jetlag och vara förvirrad i tiden, jo de är ju stor skillnad från er och thailand så förstår att de är förvirrande :) men hoppas ni kommer in i eran tid nu snart igen! Mysigt med tjejkväll sen i veckan :) Puss o kram gumman.

2010-05-10 @ 19:52:29
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0