Till Veterinaren!

Imorse tog jag lilla Tiki katt till veterinaren. Vi "kastrerade" henne.. sa vi inte behover oroa oss for att hon far ivag pa aventyr pa somrarna och blir med baby! Och sen sa slipper vi ju det dar harliga med blodflackar en gang i manaden. Sa jag for och hamtade upp henne efter jobbet och oj vad hon var kelsjuk. Min lilla bebis. Hon ar sa otroligt fin och Ludvid och hon ar sanna duktiga sma katter.

OKEJ! Vill ni hora nagonting ROOOOOOOLLLIGT???

Jag och Ryan far till FLORIDA nasta fredag. Vi blir borta fran fredag till tisdag. Hans jobb bestamde sig for att skicka ner honom pa natt jobb event sa far jag minsann folja med!!!!  Ryan hade forst tankt overraska mig genom att ringa till min chef och fixa ledigt at mig och sen boka alltihopa utan min vetskap. Det hade varit en bra overraskning men i slutandan sa hade han inte nog med tid att fixa och planera detaljerna eftersom han bara hade en vecka pa sig. Pa mandag ska vi pa Universal Studios - Island of Adventerous!





WIIIIIIIIIIIIIIIII!!! Varsta sista minuten impulsen!!! :) ME LOVE ME LOVE!!!




Kommentarer
Postat av: Miii

fan va underbart härligt gumman!! universial studios har ju jag varit på när vi var i florida :) det är så himla kul! ni kommer ha skit kul :) vill också dit!! hiih.. Vad bra att det gick bra med katten också, så mysigt o ha husdjur.. PUSS

2010-03-12 @ 08:15:56
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Åhh va roligt! =) Va avis jag blir =))

2010-03-12 @ 10:17:23
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: lisa

Men gu så underbart !! :) åh va härligt. Jag är så sugen på att fara någonstans till värmen. blir kanske nu i vår. eller början av sommaren :) Är det varmt där nu då??



ÅÅh, så avis. Hälsa ryan och ha det så underbart!! :)

2010-03-14 @ 10:44:15
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0