THAILAND HERE WE COME!

Nu ar det bara 6 veckor till Thailand! JIPPI!!!! Langtar som ett tok minsann!!!!!

Oscars partyt blev en flopp... haha, det blev inte riktigt som jag tankt mig.  Jag och Lauren skulle bila tillsammans (car-pool together) till partyt. Partyt borjade klockan 6 och halv 6 ringer hon mig. "Marielle, my car died and I am stuck on the freeway... I don't know what to do".  Hennes bil var helt dod sa jag skickade min underbara man Ryan dit for assistance. Hon hade 2 polisbilar eskortera hennes bil av motorvagen och sen satt hon och Ryan och vantade i nastan 3 timmar pa en tow truck.  Det blev inget party for Lauren sa jag for ivag sjalv.. det var helt ok, men pa en sondag kvall nar man jobbar mandag sa hade jag nog hellre velat vara hemma i mysklader. Det hade sakert varit roligare om Lauren varit dar ocksa... men men, en annorlunda upplevelse.

Denna vecka ar jag spyless pa jobbet, vet inte varfor men man har val sanna veckor antar jag!

Om 2 veckor kanske kanske det hander en rolig grej.. men det beror pa mitt jobb!

Det hander inte sa fasligt mycket annat... ar allmant less pa vintern och langtar till varen/sommaren. Ar allmant less tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0