SOL OCH VARME!

Idag ar det helt underbart vader ute... solsken och runt 25 grader i solen. Korde hem fran jobbet runt halv 4 och det man blir ju sa lyrisk och lycklig nar sommaren narmar sig. 2,5 vecka till Thailand minsann.

Igar foljde jag med nagra fran jobbet och firade Robin som fyllde 40 ar. Det var trevligt, jag drack mugaritas!!! Mycket gott. Nu ar jag pa mellanlanding, ar pavag till gymmet pa Body Attack. Missade det forra onsdagen da jag var tvungen att jobba sent. Har bara missat 1 endaste sen jag borjade i Januari, sa idag sa jaklar. Fast jag kanner mig lite nervis.. sen Florida har det varit mycket drinkar och skrapmat.. sa nu maste jag ta tag i tranandet nu innan Thailand... och jag hade pommes till lunch! Illa!

Pa fredag fyller Ryan 32. Haha... jag gjorde en liten klantgrej i sondags nar vi var och handlade. Jag satte ett pack med Red Bull under vagnen och sa glomde jag bort det sa nar vi kom hem var den fortfarande kvar under vagnen. Jag skyndade mig tillbaka till Pick N Save men nagon hade redan hittat den och tagit den. Ryan var inte glad.. kostade typ 140 kr. Men jaklans anamma tankte jag och med lite pushande fran Susi och jobbarkompisarna sa for jag tillbaka nasta dag for att se om nagon hade lamnat in Red Bullen. Men icke, och jag var beredd pa att argumentera (for Ryans skull-han var mattligt arg sondag kvall) och det slutade med att jag fick ett presentkort pa samma summa som jag betalat Red Bullen for. Det var snallt av dom och jag blev glad. Sa nu ska jag sla in presentkortet i ett paket och ge det till Ryan i fodelsedagspresent.. hahaha!!!

Jag hittade aven en kurs for vinprovning for 2 personer som jag bokade pa natet...

och sa tankte jag baka en svensk tarta! MUMS!

Nasta stopp: gymmet!


Kommentarer
Postat av: Miii

Hehe va bra att du ändå fick presentkort för den summan du missa, hehe då får han klura på vad presentkortet är för :) hihi! vad skönt att thailand närmar sig, lär ju bli skönt! och du får gratta Ryan från mig sen :) KRAAM.

2010-04-01 @ 09:15:52
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0