Daligt bloggande

pa senaste tiden. Kanns som jag gor 1000 saker fast egentligen jobbar jag bara, tranar och andra hemligheter. Hehe! Naj men senaste tiden har det varit mycket. I mandags traffade jag upp nagra fran jobbet och gick over gatan dar det har oppnat ett nytt stalle: Dave's & Busters. Typ ett Chuckie Cheeese for vuxna. Man kan ata, dricka o spela arkadspel dar. Det var trevligt. I tisdags hade jag ett mote efter jobbet... I torsdags traffade jag upp Lauren och Maria och gjorde middag och surrade. Himla mysigt. Och sen var det fredag igar och nu ar det lordag helt plotsligt. Tiden bara rusar ivag och det borjar bli ljusare har om kvallarna och jag borjar kanna varen narma sig. Imorgon ska jag pa ett Oscarsgala party hos Carly och hennes mamma. Vi ska alla se Oscarsgalan och kla upp oss i finklader, ata gott och dricka vin och gissa vem som vinner nomineringarna. Funderade pa att ta pa mig min "trejde" brollopsklanning.. om jag inte kommer i min forsta.. haha! Det ska i alla fall bli riktigt kul.

Annars hander det valigt mycket i mitt liv nu, Thailand nasta manad och sen har jag stora planer for hosten. Sa vi far se vart det bar av.. Jag berattar mer om det nar det narmar sig.. just nu ar jag bara i planerande fasen och jag har inte riktigt tagit alla beslut an om hur vi ska ga tillvaga men jag kanner mig riktigt motiverad, passionerad och forvantasfull!  Haha! Jag tycker om hemlighetsmakeri!

Och jag har lovat Ryan INGA FLER event innan Thailand. Min babe maste fokusera pa att bli halsosam och forhoppningsvis ga ner nagra kg innan Thailand... sa nu maste jag stotta honom till 100% om detta ska ga till vaga. Kan inte ens tanka mig hur svart det ar nar han jobbar 6 dgr i veckan och 11,5 timme om dagen. Det finns ju inte sa mycket tid till att trana.. men pa nat satt ska vi fa det att funka. Jag far helt enkelt gora mina sociala grejjer for mig sjalv vilket funkar bra det med!  Sjalv haller jag igang tranandet, senaste veckorna har det bara blivit 2-3 ggr i veckan med baby showern som tog upp mycket av min tid.  Men nu ar jag tillbaka till gymmet, igar testade jag Body Pump for forsta gangen pa typ ett ar. Kandes bra, men min favorit ar Body Attack som ar lite snabbare fart och Cardio traning... men Body Pump ar bra den med.. men jag HATAR squats! Javla squats! Ont i roven och mjolksyran bara tar kal pa en.. och sur blir jag for jag har inge talamod med langsamma och utdragna reps... men men.. det kanske gar battre nasta vecka, nu har jag listat ut hur mycket vikt jag kan ta pa varje grej!

Vi umgas mycket med vara katter... jag hade ingen aning om sallskapsjuka katter ar... det ar en bra mix pa en hund och kanin.. for jag hatar att ga ut med hundar, jag sitter hellre inne och latar mig och det ar valdigt tidskravande att ha en hund och man kan inte lamna hunden sa lange. Det funkar sakert bra for manga, men med mitt och Ryans schema skulle det aldrig funka... jag skulle bara ha angest for hur mycket hunden ar ensam. Men katterna har varandra och nar vi ar hemma ar dom exakt och precis dar vi ar. Ar jag pa toan ligger dom i badkaret, nu ligger Tiki i mitt kna och spinner och dom sover mellan oss i sangen. Nar vi ser pa film ligger dom ovanfor pa soffan.. dom ar sa mysiga att jag dor! Oj vad jag ar kar i mina katter.. och det ar sa underbart att komma hem till natt som ror sig.. och inte ett tomt hus.  Vi badar dom 1 gang i veckan vilket jag tror ar bra.. dom luktar sa gott efter dom badat!  Haha.. jag alskar mina bebisar!

Hoppas ni far en mysig helg! Jag och Ryan ska forbereda Dr Oz diet for nasta vecka!

PUSS 


Kommentarer
Postat av: Annika

Kul med Thailand! Tänkte bara säga hej...så hej hej :-) Kram Annika.

2010-03-06 @ 22:56:43
Postat av: Tessi

har han provat GI? det är enligt mej det lättaste sättet. går rätt fort i början oxå=)

2010-03-07 @ 11:09:10
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

så skönt för er att snart åka till utlandet :) bara njuta och vara tillsammans!! förstår att ni längtar! superkul med era katter också gumman, att dem e så mysiga och som sagt, passar er bättre kanske just nu än en hund!! :) kraaaaam!

2010-03-08 @ 15:44:36
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0