Vad ar era sommarlat for 2010?

Visst har ni ocksa dom dar "speciella" sommarlatarna som bara fastnar pa hjarnan! Varje sommar ar det ju alltid nya latar. Ibland kan man hora en lat och helt plotsligt far man varsta deja vu kanslan.. att en lat kan vacka sanna kanslor sa man kommer ihag precis exakt hur man kande sig den sommaren. Jag har exempelivs Avril Lavigne Complicated fran sommaren 2002. Varje gang jag hor den kommer det tusen minnen fran mitt au pair ar i USA! Och jag bara ryyyyyser! Haha jag tyckte Avril var sa tuff och jag ville kla mig som henne!!!! Det var min forsta cd jag kopte i USA. Jag kommer till och med ihag vilken dag och vilket mall jag kopte den pa. En lordag pa Bayshore mall!!!!

Sa detta ar mina sommarlatar for 2010.  Vilka ar era?






Kommentarer
Postat av: Miii

bra låtar gumman! :) men den sista kunde man inte se dock! alltid kul med nya låttips! jag vette tusan vad som är sommarens låtar, så sällan man lyssnar på radio så man får lite tips, blir mest spotify! men ska se om ja kommer på nå :) puss.

2010-06-21 @ 09:36:32
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0