SYTYCD

Nagon annan som brukar se det?!  Nyaste avsnitten har sakert inte kommit till Sverige an men jag ALSKAR So you think you can dance. Dom ar sa OTROLIGT grymma pa att dansa och sen ibland sa lyckas dom satta ihop en GRYM lat med en GRYM dansrutin. Och da far man nagot som liknar det har:



Alskar den har laten. Beyonce ar grymmast. Tanker pa dig Miiii gumman nar jag hor den har laten. Inte sjalva laten i sig, men bara nar jag hor Beyonce sa tanker jag alltid pa dig! *puss*. Har du nagra andra bra lat tips med henne som ar ar typ grym och "emotional"?!

Den har dansrutinen gillade jag ocksa, den handlar om kvinnor som hamnat i ett "abusive" forhallande. Dar kvinnan blir misshandlad av mannen, kanslomasigt eller fysiskt. Tycker den var grym dansrutin, tycker dom ar sa himla duktiga pa att dansa.

I eftermiddagen sa har jag inte gjort nat. Jag for hem fran jobbet vid 1-tiden. Det var ju meningen att vi skulle fara till Elroy Sparta med Susi och Franz men vi avbokade eftersom det var ask-regn varning lordag och sondag. Sa istallet har jag bara hangt hemma framfor tv-n och sloat, vantar pa Ryan och nu ar klockan nastan 6.

Langtar som attans tills nasta fredag. Trott kommer jag nog vara, maste jobba 40 timmar pa 4 dagar... 10,5 timmars dagar.. yay. Jobbar fran 7 till halv 6 varje dag nasta vecka. Urk.. men men, vill man vara fin (och fara pa fina resor) far man lida pin! Eller hur ar det nu?

Tydligen ar det midsommar ocksa, inget jag tanker pa eller firar.. olyckligtvis... men jag tanker pa all er andra som far fira. Imorgon kanske vi grillar nat och har en bonfire ute hos Susi och Franz.. dom kommer nog inte tillbaka forrans pa sondag. Skjuter lite fireworks.

Ha en bra helg och glad midsommar!



FAVORITER (FROM SO YOU THINK YOU CAN DANCE)






Kommentarer
Postat av: Miii

de är ju himla kul och se sånna där klipp gumman, kul att du la ut :) gu vad duktiga dem är! man tänker ju alltid, tänk om man själv kunde dansa sådär, vad roligt det skulle vara :) himla fränt! ja beyonce är grym!! hon har så många bra, bara fixa alla låtar och lyssna gumman :) puss

2010-06-26 @ 19:56:47
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0