San Diego, California!

Wohooo, Ryan och jag ska fara till San Diego, California over 4th of July.  Jacqui, min australienska au pair kompis, ar i LA med sin man pa smekmanad och bjod oss till California fran fredag den 2 Juli till mandag 5 Juli. Det tog drygt en dag att overtala Ryan men med mina puppy eyes gar allt!!!!! Guuuuu va kuuuul!!!!!!! Ska bli sjukt sjukt sjuk sjukt roligt.

US GRANT, SAN DIEGO


Idag kom det ett brev fran Immigrationsverket. ANTLIGEN. Den 12 Juli har jag en intervju pa ambassaden har i Milwaukee och Ryan maste folja med. Sa det kanns bra att det gar framat.

Mitt liv ar ganska fantastiskt just nu.

Ar valdigt lycklig!

Kram! Hoppas alla far en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Miii

ååh va roligt gumman!! :) kul för dig och träffa henne också, måste ju va längesen!! kul och komma bort en sväng, sånt behövs alltid!! :) glad för din skull. puss darling.

2010-06-12 @ 22:53:36
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0