LONG DAY!

Inatt sov jag daligt. Det askade som om hela huset skulle aska sonder. Ni har da aldrig hort aska som det askar i Milwaukee, det kan jag verkligen lova er. Juni brukar vara en normal askmanad ocksa. For det ar ju sa himla varmt. Sa jag vaknade i natt vid 3 av att det askade som bara tusan.. och sen kunde jag inte somna for det bara fortsatte att aska. Det har askat senaste veckan har. Sen sa jobbade jag 7-5, och det var en jattelang dag. Och sen imorse nar vi klev upp hade vi fatt ett mail fran Susi dar hon skrev att Ryans farfar har gatt bort inatt. Sa det var lite trakigt nyheter, men han var valdigt gammal och det var inte direkt ovantat.

Nu kanner jag mig helt dod. Imorgon maste jag jobba 7-5 igen men sen pa fredag jobbar jag bara till 1. Men oj vad jag ar trott.

Imorgon ska jag traffa mina brudar och vi ska ut och ata kina buffet till middag! MUMS! Det ska bli super gott. Nu  har jag satt mina katter pa diet, for dom borjar bli sa tjocka! haha, jag vet inte hur mycket man ska mata katter.. har ju aldrig haft katt forut. Nagon annan som vet...?!

TROOOTTTT ZZZZZZZZZZZ Nu har jag arbete som vantar! Scrapbooking!

Love you!

Kommentarer
Postat av: Miii

vad tråkigt med ryans farfar.. beklagar! förstår att du e trött och särskilt om de åskar sådär, huvva jobbigt! hoppas du får sova ut snart igen :) hoppas ni har en mysig midsommar gumman! kramar

2010-06-24 @ 18:35:36
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0