Lia Sophia Jewelery!

Nar det kommer till designers, marken och sant dar ar jag kass! Jag brukar alltid handla det billigaste jag kan hitta. Igar var jag bjuden till min van Alys jewelery party och det var jatteroligt. Jag menar, vilken tjej gillar inte fina smycken?! Det var Lia Sophia Smycken, har aldrig hort talas om det forut men ni kanske har det??! Eller sa ar det kanske inte sa kant.. jag vet inte. Billigt var det da inte. Jag handlade mitt dyraste halsband nagonsin! Men skitfint var det, langtar som ett tok tills jag far det. Det ar ju inte alltid man unnar sig nat sa dyrt, men samtidigt far man ju riktig kvalitet ocksa. Man far ocksa typ ett ars garanti, sa om halsbandet gar sonder sa skickar jag tillbaka det och sa far jag ett nytt. check it out:


Det ar halsbandet som jag kopet!

Sa nu ska jag ocksa anordna en La Sophia Jewelery Party hemma hos mig. Jag pratade lite med Ryan och det tals lite overtalning men jag tankte i borjan pa Augusti pa en lordag. Det ar riktigt roligt, man bjuder in massa tjejkompisar och sen sa ar det en tjej som fixar allt och tar med sig sina smycken och sen leker man lekar och kollar pa smycken. Sa har jag tankt ha en liten champagne brunch ocksa! Just nu haller jag pa att kolla hur manga som ar intresserade att komma. Det ar ju inte det billigaste men samtidigt maste man absolut inte handla nat, man kan bara komma och kolla! Lite kul och annorlunda ocksa!!! Om ni kunde komma skulle jag bjuda er allihopa!!!  Vilka skulle komma????? :P

Just det, och sa far man naturligvits massa rabatter om man hostar sitt eget party.. det har halsbandet kostar vanligtivs 900 kronor. Men eftesom jag hostar ett party far jag det for 150 kronor.



Alskar smycken!!!!!! Jag hoppas jag far nagra som kommer i alla fall. Pa party vi var hos Aly sa var vi bara 7 personer med Aly. Det var ju inte sa manga. Men jag hoppas pa 10, det vore lagomt!

Aaaah va kul det ar att bo har in the United States! :)

Puss pa er!


Kommentarer
Postat av: Miii

hihi vad fint det var! smart att man kan ha partyn och få de andra billigare då :) jo jag skulle komma såklart! puss på dig.

2010-06-20 @ 21:41:27
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nåå va fina. Är så himla fint med svart vistt och silver ¨när det gäller smycken. Älskar snösmyckena också. Finns det i USA än? Tänkte, eftersom det är danskt märke kanske det inte kommit dit än :) puss

2010-06-21 @ 09:44:06
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0