Helgen som gatt!

Det blev en skon avslappnad helg. Igar kvall bjod vi Ryans foraldrar pa fondue... mm gott! Idag sa har det varit 24 maraton framfor tv:n med Jack Bauer!  Grymt bra! Jag lanade forsta sasongen av Marvin fran jobbet och nu ar vi helt fastklistrade. Superspannande. Fattar inte att det ar 8 hela sasonger kvar! Snart ar det middag och imorgon en ny jobbarvecka.

Fattar inte heller att det ar mitten av Juni. Hjalp, jag kommer inte ens hinna blinka sa ar juni over. Kanns valdigt underligt nar man jobbar 40 timmar i veckan. Man hinner inte njuta av sommaren riktigt pa samma satt. Det ar laskigt att tiden gar sa fort.. snart ar 2010 over. Haha! Det basta med att jobba i USA ar att man far lon varannan vecka, den 15:e och den sista varje manad far jag min lon. Inte illa. Ryan far lon varje vecka! Det kanns gott!

Sista helgen i Juni ska jag, Ryan, Susi & Franz fara norrut till Elroy Sparta pa en cykel minihelgs-semester. Det ar en present till Susi som hon fick av oss forra aret. Hotell och vart sallskap over en helg. Hennes storsta passion i livet ar att cykla! Cykel slingan ar 32 amerikanska miles en vag, 5 mil en vag och sa maste man cykla 5 mil for att ta sig tillbaka. Sa vi ska kora upp dit pa fredagen och stanna till sondag! Det ska bli mysigt. Och sen helgen efter det sa aker vi till San Diego. Och dar ar det redan Juli!

Galet livet kanns nu, det kanns som om tiden gar fortfarare nar man blir aldre. Kommer ni ihag nar man gick i gymnasiet och man tyckte tiden bara sniglade sig fram, man langtade som ett tok tills studenten och man slapp gymnasiet. Ibland sa onskar jag tiden kunde ga lite saktare.. for ratt som det ar vaknar man upp och ar 50. Och jag vill verkligen njuuuta av mitt liv, varendaste dag, varendaste sekund. For man har ju bara ett liv att leva... eller?!

Kommentarer
Postat av: Miii

hehe 24 är så sjukt bra, man blir lika fast vid varje säsong så det måste ni bara se :) alla!!!



ja precis, ja håller med dig!! tiden går mycket fortare nu när man är äldre.. det gäller att ta vara på tiden man har och som sagt njuta av tiden :) juni kommer gå jättefort! jag längtar till semestern, då kanske man hinner känna av att de är sommar :)

2010-06-14 @ 10:40:28
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0