Helg!

Haft en underbar 4 dagars jobbar vecka! Tycker faktiskt det ar roligt att fara till jobbet nu. Riktigt roligt att fa lara sig nya grejjor det det kanns verkligen som om jag borjar forsta branschen battre. Nu kan jag nastan forklara vad jag jobbar med! LOL. Imorgon ar det full fart hela dagen med varat "race". Pa sondag far Ryan ivag pa jobb sa da har jag bjudit hem mina brudar pa middag + vin! Ska bli mysigt. Sen kommer Ryan hem igen pa mandag sa han ar bara borta en dag.

Det kanns som om tiden gar sa himla fort. Saknar sa himla mycket svenskt:

Leverpastej
Hamburgedressing
Kebabpizza
Oxfilepizza
Snabbmakaroner
Losgodis
OLW chips
Palt
Flask (som man ater till palten)
Frasses
Till och med Max
Thai buffen
Svenskt frukost brod (har har dom bara toast och bagels och crap)
Makrill

BUHU! Usch va jag saknar! Langtar som en stock till nasta ar nar jag kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Miii

nåå stackars gumman som saknar massa svenskt!! jag önskar jag hade kunnat skicka allting till dig :) hade det gått, hade jag gjort de :) hihi! men du får äta allt det där när du kommer nästa gång! :) längtar tills du kommer hit! får hoppas det blir till sommaren.. joo duuu, vi kan höras i helgen! :) vi kommer va hemma hela dagen idag så :) PUSS

2010-06-05 @ 11:02:15
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0