Fodelsedags vecka!

Det har varit en intensiv och handelsrikt "last week". I torsdags gick jag, Maria och Deanna och sag Sex & The City 2. Ar man big fan av Carrie, Charlotte, Amanda och Miranda sa gar det ju inte att bli besviken. Jag tyckte det var en underbar film. Harligt att se tjejjerna tillbaka pa filmduken. Min egna personlig asikt ar att det inte gar att jamfora ettan med tvan, de har helt olika karaktarer och budskap. Forsta filmen handlade om Big och Carrie och hur hon handskades med den stora "brollopsfloppen". Hur hon tog sig ur depressionen och tillsammans med sina vanner fann sig sjalv igen och tillslut aterforenades med Big. Den andra filmen handlade om Big och Carries aktenskap och hur hon anpassar sig till livet som en gift kvinna.  Den visade samtidigt hur stark och viktigt vanskapen mellan de fyra vannerna fortfarande ar. Sa i det stora hela, som ett stort Sex & The City fan blev jag inte besviken. Jag fick mig en ordentlig tankestallare om vad som ar viktigt i mitt liv, mitt aktenskap och mina vanner. Efterat gick vi till Applebees och drack en martini! En perfekt avslutning pa en perfekt fodelsedag.

Fredag kvall sa var det dags for utgang. Vi at middag pa en turkisk restaurang Tulip, dar Lauren var var servitris. Det var jag, Ryan, Deanna, Mike, Katie, Dan, Tammy, Ryan, Riley & Maria. Carly kom forbi en svang och drack en drink ocksa.






Efter middagen drog vi vidare till klubb: The Whiskey Bar. Jag hade aldrig varit till den har klubben forut och den ar nu min favorit! Vi hade jatteroligt. Dansade och drack tequila shots! Robin, Jess, Joe & Megan kom och motte upp oss har!






I lordags tog vi det lugnt, jag lagade thai mat och vi sloade mest ute i solen. Vi har haft riktigt fin vader har sista dagarna, runt 30 grader.

I sondags for vi pa Chad och Natalies brollop. Chad ar Ryans "second cousin". Susi och Chads pappa ar kusiner. Det var ett jatteroligt brollop och det blev en massa dansande. Vi kom hem till oss runt halv 12 pa kvallen och da kom Deanna och Lauren over sa da spelade vi spel och fortsatte dricka drinkar. Deanna var den sista som for hem imorse och hon for runt 6 pa morgonen.






Idag har vi mest sovit! Det blir en 4 dagars jobbvecka nu. Skont!! Om en manad ar det 4 Juli sa da far vi en till ledig dag!

Hoppas alla andra haft en underbar helg!

Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Miiii

guu va kul och se bilder gumman!! du verkar haft en toppen kväll med tjejerna och ryan och alla som var med :) superglad blir jag av att höra det!! och sen var du superfin i håret :)har du klippt dig? du passa jättebra i det! min lilla sötnos :) Puss

2010-06-01 @ 18:33:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0