What happened?

Igar hade vi tur med vadret. Det kom inget "stortregn" sa jag och Ryan for ner till Tulip dar Lauren jobbade runt 8-tiden och at en god middag. Tanken var "in och ut". Vi skulle bara aka dit och ata, kolla pa hennes konstverk och sen fara hem igen. What happened? Mitt i middagen ser Ryan plotsligt nagon han kanner vid baren. Det var Chris, sonen till agaren dar Ryan jobbar. Sa da borjade dom surra. Efter middagen kom Deanna ut och joinade oss. Sen blev det nagra fler drinkar. Sen bestamde vi oss for (Deanna, Ryan och jag) att fara forbi Whiskey baren (mitt favvo stalle) och drinka en drink eller tva. Slutade med att vi dansade till stangning. Jag slutade dock dricka efter Tulip men hade riktigt roligt. Chris kom och joinade oss ocksa sa det blev en hel del dansande!!!!  Vi hade apkul!

Ryan och jag kopte till och med ett av Laurens konstverk, 3 foton som vi ska rama in och satta upp i vart hem. Sjalvklart vill vi stodja Laurens artery. Dom var riktigt fina!! Kom inte ihag vad settet hette men jag ska ta bilder pa dom nar vi far dom. Lauren ska hjalpa med med inramningen, det blir mest troligt "custom made ones"

Vi gick inte och la oss forran vid 4-tiden. Nu ar klockans snart 11 och jag ar pavag till en 50-minuter lang Hot Stone Massage. Efter det blir det bara att chilla och sen ikvall klockan 7 ska Susi, jag och Ryan fara till Liens och Steves Engagement Party! Imorgon ska jag traffa Maria och eventuellt Lauren och fara pa Ginza, mitt favvo Sushi stalle. Sa himla kackt stalle, skit fint ar det och varldens godaste Sushi!!!!

Good times!!!



****NINJAS VS PIRATES*******

Kommentarer
Postat av: Miiii

hihi roligt att ni hade skoj :) fin du var! ja spännande o se vad Lauren har gjort sen, du får lägga upp nån bild eller två :) pussokram

2010-07-24 @ 21:37:24
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0