Sjukt barn!

Igar upptackte vi att var ena lilla kissekatt blivit sjuk. Ziggy har betett sig ratt konstigt pa sista tiden, gatt och gomt sig och varit valdigt franvarande. Igar pa kvallen borjade han spy och det holl i sig hela natten och morgonen. Varannan timme spydde han upp gul spya. Sen insag vi att han inte heller atit nat for det var bara vatska som kom ut. Stackaren, jag tog mitt tacke och gick och sov med honom i hans rum. Sen kom Ryan och tyckte jag skulle komma tillbaka till varan sang vid 2-tiden pa morgonen sa da tog jag med mig Ziggy och han sov vid var sida hela natten. Pa morgonen spydde han fortfarande sa da ringde jag veterinaren och Susi for in med honom pa formiddagen. Tydligen har han nan slags infektion och vi har matat honom medicin pa grund av daligt tandkott som ar jatterott och sakerligen gor jatteont. Men tydligen sa slog det bakut pa medicinen for hans mage tyckte inte alls om den medicinen. Tycker sa synd om honom. Jag for och hamtade Ziggy efter jobbet och han har bara velat ligga alldeles still och ihopkurad sedan dess pa varan sang. Jag hoppas verkligen han blir battre snart. Vore ju hemskt om han skulle ga och do.. hemskt!

Annars sa hade vi en underbar tid i San Diego. Dock var det ratt kyligt men det var riktigt harligt och traffa Jacqui och hennes man Rohan. Kul att fa komma bort. Vi bodde pa ett jattefint hotell mitt inne i stan!




One big martini!!!!








I helgen ska vi ut och fira Marias 28-ars fodelsedag!!! Wiiihi, jag haller pa att gora henne ett scarpbooking album (surprise surprise). Jag ligger dock lite efter. Varje album jag gor ar ca 20 sidor och jag bara gjort typ 7. Men det ska nog ga vagen. Imorgon efter jobbet tankte Deanna komma forbi och halsa pa Ziggy. Igar kom Lauren over med en flarra vin. Jag hade kopt sushi och sa tittade vi pa So you think you can dance. Alltid lika mysigt o umgas med min wifey! 

Kanns som det ar 1000 saker som hander, som vanligt. Nasta vecka ar det Immigrationsverket och Green Card intervju pa mandag. Sen ska vi pa Ryans farfars begravning pa torsdag. Och sen ar det min smyckes fest pa sondagen och Ryan ska ivag och fiska pa sondag morgon med nagra grabbar fran jobbet. Jaaaa sen orkar jag inte tanka langre fram an sa!!

Puss pa er!!!!




Kommentarer
Postat av: Annika

Härliga bilder men stackars lille katt. Hoppas han mår bättre nu. Kram.

2010-07-10 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0