Mini Semester!

Idag bar det av till San Diego, California. Klockan ar halv 6 pa fredag morgon och vi haller pa att packa! Ska snart hoppa in i duschen. Ar jattetrott efter min 4-10 (40 hours in 4 days) men jag far val sova pa planet. Vi kommer hem igen pa mandag kvall och sen tog jag tisdag ledigt fran jobbet. Ya 5 dagar ledigt. Ska bli super roligt och traffa Jacqui igen. Far ta massa bilder. Senast jag sag henne var nar hon kom till Stockholm och jag bodde i Ostersund. Har for mig att jag var lite mullig a.k.a bigger back then! Haha! Jacqui foreslog att vi hyr en bat pa sondag och far ut och se fyverkerierna. Forhoppningsvis kan jag overtala Ryan till det!

Ar mest bara trott just nu! Jag har hort att San Diego ska vara jattecoolt sa jag langtar. Ska ta MANGA bilder!!!!!!  See you next time in Cali!

Puss puss!!!

Ps: Markte att min video inte funkade fran forra inlagget, men det borde funka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0