Mammig!

Idag har jag kant mig ratt mammig minsann. Jag tog ut min sma barn (Tiki, Ludwig och Ziggy) pa bakgarden sa att dom fick springa runt lite och leka av sig. Dom tyckte det var sa himla roligt. Sen plotsligt kom Tiki springades mot mig med oppen mun och jag kande pa mig direkt att nagot var fel. Jag lyfte upp henne i famnen och hon andades ganska haftigt... stackars liten, sa jag tog in henne i huset och tankte att hon kanske var torstig. Men sa nar hon gick omkring sa lamnade hon blodflackar efter sig. Hon hade gjort illa sin ena lilla trampdyna, hon maste ha gjort illa sig pa nat for det var ett stort sar i hennes trampdyna. Stackars liten. Sa da bestamde jag mig for att ta in alla barnen i huset och da passade jag pa att klippa Tikis och Ludwigs bakklor. Sen sa fick dom sig ett bad, alltid lika mycket brak men nu ar dom rena och fina.

Efter det bestamde jag mig for att scrabbokka. Det blev scrapbooking i mina persienner. Tiki & Ludwig har atit igenom sig hela persinennerna sa dom hangde ner pa backen. Med hjalp av lite scrapbooking meterial sa det allt att fixa. Atminstone sa hanger persiennerna ner pa backen langre.

Sen ska jag stada for imorgon har jag mitt party!!!
Nasta helg ar det Laurens photoexhibit pa fredag som vi ska pa och pa lordag ska vi pa Lien & Steves engagement party! Det ar aven Germanfest nasta helg.

Nu kom min man hem!  See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0