A Lauren day!

Igar hade vi Green Cards intervjuen. Det gick inte som vantat och nu ar vi lite nervosa. Det var mycket fragor om vart forhallande: Nar och hur traffades vi? Hur borjade vart forhallande-som vanner eller som ett par? Nar berattade Ryan till sina foraldrar att vi var ett par? Hur gick det forsta gangen Ryan traffade mina foraldrar? Vad for slags bevis har vi pa att vi ar gifta? Och sa vidare. Sen ville dom veta alla ganger jag tilltradit USA och bevis pa att jag haft laglig tillatelse att vara i USA. Naturligtvis hade jag inte med mitt mitt gamla pass (som gick ut for flera ar sedan) sa det var inte bra att jag inte kunde visa mitt visum jag hade 2002. 8 ar sen. Det ar ju inte direkt sa jag gar omkring och bar runt pa mitt expired pass hela tiden, jag vet inte ens riktigt var det ar.  Och sen sa tyckte dom inte om att min namn ar skrivet Maria Andrea Marielle sa dom tror att mitt forsta namn ar Maria och inte Marielle. Sa det maste dom dubbekolla om det verkligen stammer. Urkbulle!

Hursomhelst efter intervjuen for jag och Ryan ut och at lunch. Sen skjutsade han mig till Grand Aveny mall dar Lauren jobbade sa jag hangde med henne hela dagen. Vi gick och tog oss en manikyr/pedikyr och sen shoppade jag nagra trojor, hitta en jattebra deal pa en skitsot troja for typ 5 dollar pa rea sa jag kopte en svart och vit och sen overraskade jag Lauren med en svart. Efter det for vi till en sushi bar som heter Ginza och kopte hem Sushi.. OMG det var den godaste sushin jag nagonsin atit i hela mitt liv!!! Love it. Vi kopte Shrimp Tempura - en ny favorit och sushimi!  Nar ni kommer och halsar pa sa ska jag ta med er dit! Vet inte vad sushi kostar i Sverige men har kostar det ca 12 dollar for 8 bitar. Ca 10 kronor biten.  Hehe i Thailand fick man 10 bitar for 8 kronor!

Pa torsdag ska vi pa begravning.

Naj nu ska jag kilavippen! Maste ivag och handla brod sa jag kan gora mig en kvalls macka!
Kram



Kommentarer
Postat av: Mia

Men herregud va jobbiga dom ska vara då!! Man tycker att dom borde ha fattat vid det här laget att ni är på riktigt..

Kram

2010-07-14 @ 10:01:20
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0