Stress * stress * stress

Huvva! Det ar jattestressigt pa jobbet, vi har en massa projekt med deadlines, och inte ett utan 3-4 at gangen. Jag ar inte van att jobba sahar med deadlines och grejor. Man maste vara organiserad ocksa. Huvva sager jag! Idag satt jag och nastan slet mig i haret. Jag hanterar inte stress sa bra tydligen. Amy "sparked" me och fragade: How are things with you today, I saw that you didn't have your normal smile on today.  Is everything okay?  Spark foresten fungerar ungefar som msn pa jobbet. Jag kanner mig jattestressad. Huvva inte bra! Jag har ett huvudansvar och utover det sa har jag ett projekt som jag fick i mandags som ska vara klart pa fredag. Sen idag sa fick jag ett nytt projekt och imorgon far jag ett annat.. forstar inte hur dom har tankt att jag ska hinna med nar dom bara oser projekt over mig. Sa lite nedat kande jag mig idag. Inte bra det inte.

Efter jobbet for jag 1,5 timme till gymmet. Sa jakla skont var det. Jag alskar att vara pa gymmet och titta pa manniskor och sa blir jag motiverad till att trana. Men min kropp varker i varendaste liten muskel. Igar korde jag och Ryan tennis pa vart Nintendo Wii och lite boxning.. shit pommes boxning ar svart. I mandags gick jag en halv timme pa bandet innan Lauren kom over. Sa vecka 2 gar fortfarande bra. Har gatt ner ca 5 pounds (2 kg). Jippi! Dessvarre sa gar det inte sa bra for Ryan, han jobbar och jobbar o jobbar o jobbar sa nar han ar hemma ar han helt slut!

Nu later det som om han ater glass sa jag ska ga och skalla lite pa han! :)

Ar det nagon som har sett Avatar? Jag har hort bra om den filmen och ar sugen pa att se den.

Kommentarer
Postat av: Miii

det är bra gumman, att det går bra med träningen, skönt det :) synd att det blir stressigt på jobbet, får hoppas det lugnar ner sig snart.. Avatar vill jag också se, har hört mycket bra om den! :)

2010-01-21 @ 09:40:50
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0