Sno storm!

Har ute snoar det som bara den. Nar jag kom hem fran jobbet var Franz ute och skottade varan garageuppfart- jag har sagt det manga ganger och sager det igen: jaaaaaaa vi ar superbortskamda pa denna sida av jorden. Vi behover ALDRIG skotta varan garageuppfart for Franz har alltid hunnit fore med det.. eller klippa graset eller skyffla lov! Jag lever som en drottning i mitt lilla hus.

Tiki och Ludwig dom ar roliga, dom ar overallt dar jag ar. I badrummet, i sovrummet, i vardagsrummet, i deras rum. Star jag i hallen nagra sekunder ligger dom nere vid mina fotter. Nu ligger Ludwig pa stolen bredvid och Tiki leker med gardinen. Roliga katter jag har!

Saknar BODEN som tusan maste jag erkanna. Inte sadar jobbigt nar man bara grater saknar, men bara saknar alla underbara manniskor som jag hangde med innan jag flyttade hit. Att bara va ni vet... att bara va och veta att om inte sa lange sa ses man igen, antingen ar det fest pa gang, ica jobb eller bara hang. *sakna er*

Sen ar jag skitpisst.. for jag skickade 3 STORA julklappslador till pappa, daniel och Anneli och inget verkar ha kommit fram. Nu ar det minsann en manad sen jag skickade det och jag har inte hort att nat har kommit fram. Om det inte kommit fram imorgon sa maste jag forsoka efterlysa paketen till veckan. Men jag vet inte riktigt hur for jag har inget tracking nummer. FAN! Riktigt jakla irriterande for kommer dom ladorna bort har jag slosat bort typ over 1000 spann.. och om nan javel har stulit paketen da vette sjutton! Och det var sanna fina julklappar ocksa!!!!!!!!  *ursakta mitt sprak*

Och Ryan jobbade till 9 igar och jag vill verkligen inte att han ska jobba lange ikvall. Nu ar klockan snart halv 7 och haller pa att hungra ihjal. Om han inte kommer snart sa far jag val ata sjalv.. nu hade ju nan kunnat fa komma och halla mig sallskap :P

PUSSAR!


FODELSEDAGSPRESENT!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tankte att om jag onskar mig redan nu sa kanske jag far MANGA! Jag vill ha SNYGGA STILRENA PANELGARDINER i julklapp! Det finns ju inte panelgardiner i det har landet sa jag far val onska mig panelgardiner! Garna varma mysiga jordnara farger!

Tack pa forhand!


Kommentarer
Postat av: Miiii

vad tråkigt om paketen har kommit bort, inge kul alls juh.. synd att du inte hade nått nummer på dem så du kan spåra dem! :/ får verkligen hoppas dem kommer fram.. hehe du skrev födelsedagspresent och sen julklapp? :) du önskar dig alltså detta när du fyller år :) kraaaaam

2010-01-08 @ 09:28:59
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0