RaketMarre!

Efter mitt inlagg igar sa var jag sa deppig eftersom jag kande mig som en kossa sa da tankte jag att jag minsann atminstone skulle fa min stjarna (30 minuters prommis) pa springbandet. Slutade med 55 minuter och jag orkade faktiskt jogga i nastan en halvtimme.. kandes sa sjukt bra och idag mar jag prima ballerina! Idag ska jag till gymmet klockan 9 pa en wellness consultation! Ska saga att jag vill ha ett sexpack haha! Far se vad dom kan gora at det.

Nu tankte jag gora en raketstadning innan 9 och klockan 11 kommer sota Lauren. Ska bli mysigt och hanga med henne eftersom Ryan anda jobbar till 3-4 tiden.

Imorse lamnade jag in bilen till verkstan... sa jag har fatt lana Susis bil till gymmet. Sa galet bra med superunderbara svarforaldrar som bor granne med oss. Skulle inte vilja byta dom mot nat annat! 

Imorgon ska vi forsoka stada bort julen! Vi fal val se hur det gar! Imorgon ar det Zumba klockan halv 10 igen. Ajajaj ont men skont! Pa mandag ska vi brudar pa Salsa. Det var lange sen!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0