Miss inpatient!

Na nu blir jag less! Jag har tranat 2 veckor nu och jag ser ingen skillnad- renare motsatsen. Det kanns som jag gatt upp i vikt! GAH! Jag har inget talamod! I flera manader har jag inte rort pa arslet utan bara atit gott och nu nar jag faktiskt tranar nastan varje dag sa borde man val se nan skillnad... urk... jaja, jag vet att jag maste ge det lite tid.. I guess! Men jag vill ju se resultat DIREKT.. typ ett snyggt sexpack.. haha ni vet hur det ar! Forhoppningsvis har jag nat at det hallet infor Thailand!

Nu blir det springbandet... imorgon gymmet och sen ska jag traffa Lauren och vi ska ut och shoppa baby shower grejer. Sen ska jag bjuda henne pa lunch tankte jag! Mmmm Cheesecake factory!

Den har veckan var en jobbig vecka, forhoppningsvis kanns nasta vecka lite ljusare och gladare! Vi gar val mot ljuset val?! Och varen och sommaren!!!!!!!

Pa sondag ska jag och Ryan mest troligt o se Avatar pa Fox Bay Cinema och Grill!

Happy Weekend! :)

Kommentarer
Postat av: Tessi

åh jag saknar oxå det! Kom hem nu så kan vi göra allt de där!

2010-01-23 @ 10:23:58
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

jo precis, man får ge det lite tid, men sådär är jag också, man vill se resultat direkt, därför tror jag många går på dieter, men de är inte bra för kroppen, usch usch.. för då går man bara upp allt igen! så inge sånt utan bara köra på så ska du se att du blir snygg till beachen ;) pöss.

2010-01-23 @ 10:44:08
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Ååh.. fox bay cinema & grill. Visst var det där vi var?? Så jäkla bra med film och mat samtidigt!! VILL HA I BODEN

2010-01-23 @ 13:08:32
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0