Helg!

Marie: Haha jag maste ha varit snurrig igar nar jag skrev min fodelsedagsonskan! :) *tssssss*

Igar kvall efter vi gatt och lagt oss horde vi plotsligt ovasen i vardagsrummet. Upp hoppade vi och fann att katterna hade lyckats ta sig in i julgranen och det lag julgranskulor overallt.. som tur var lyckades dom bara ha sonder en kula/pumla. Sen blev dom instangda i sitt rum.

Det verkar som om julklapparna har kommit fram trots allt, jag fick ett mail av Anneli och hennes paket hade kommit fram! JIPPI!

Idag pa jobbet pratade jag med denna oforskamda New Jersey snubbe... han bad om att fa prata med min supervisor, efterat sa Tammy: I wanted to kill him! He was so stupid! Riktigt oforskamd var han i alla fall! Tur att jag har en san bra chef! Hon ar verkligen toppen!

Nu sitter jag har, det ar fredagkvall, och jag ar helt ensam IGEN! Borjar bli less pa att vara ensam, var jag inte alldeles ensam igarkvall ocksa. Ryan ringde runt 6 och sa: yeah it's pretty bad at work today, vilket egentligen innebar: honey I won't be home before 8 tonight.

SUCK! S . U . C . K

Det ar riktigt pissigt nar hela den har veckan har varit sena kvallar. Han har inte varit hemma fore halv 7 denna vecka. Och imorgon jobbar han ocksa, och kanske sondag!

Fy bubblan. Imorgon ska jag i alla fall mysa med mina tjejjer! *langtar*
Nu ska jag leta nagra goda recept sa att vi kan ata gott!!!!

Hoppas ni far en super mysig helg!


Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe ja du måste ha varit det :P hehe! jasså han har alltid fullt upp med jobbet, huvva! men hoppas du får roligt med tjejerna iaf :) pussokram!!

2010-01-09 @ 20:40:43
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0