Helg!

Antligen helg. Jag alskar mina helger! Alskar fredag da man kan komma hem efter jobbet och bara slappa. Och sova ut pa lordag.. anda till klockan 8 haha! Sover inte langre pa helgerna. Igar kvall kom Lauren over och vi fixade fardigt med inbjudningskorten till Robins baby shower. Skulle ha tagit ett kort pa dom, dom var supersota. Enkla men jattefina! Lauren fyller ar nasta fredag och jag har inte ens borja scrappa pa hennes album. Maste borja ikvall och sen blir det hela helgen.

Just nu ser det ut som jag forlorar. Damn! Ryan leder Fitness-spelet med 1 poang.. tack vare att jag lagade fin middag tisdag kvall pa varan anniversary och han passade pa att trana medans jag fixade middag. Forlorar jag den har veckan, vilket jag sakert nu kommer gora maste jag stada huset och halla fint i en manad! BLA!

En rolig grej hande igar pa jobbet. Jag och min kompis Katie hade lunchrast och surrade om vara kissekatter. Hon berattade en massa hon visste som jag inte hade en aning om. Till exempel att om man ar gravid sa far man inte rengora kattladan for det finns bakterier i kattbajset som kan skada bebisen. Yes sa jag.. da far jag en freebee i 9 manader haha! Senare pa eftermiddagen kom en aldre lady fram till mig och viskade.. "jag overhorde ett samtal tidigare idag.. du pratade med Katie.. ar du gravid????" Hahaha.. neeej tack det ar jag inte!

Pa jobbet gar det bra, forutom det faktum att vi har "sort of a crisis". Idag maste vi ha ett kris mote.. det ar namligen 500.000 dollar som fattas och vi vet inte riktigt varfor. Collection teamet skulle ha (enligt berakningar) collectat sa mycket pengar vilket vi inte har gjort och nu borjar det stallas fragor.. ja jag vet inte, forst trodde jag det var mitt fel men jag kan omojligt ha forlorat 500.000 dollar! haha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Miii

ja verkligen skönt med helg då man kan få sova ut :) hehe va bra de där med katterna, då vet du vad som gäller sen att Ryan får rengöra efter dem :) hehe! vad ska du göra för album till Lauren? kompis bilder eller? :) kommer säkert bli skitfint! hoppas du får en mysig helg nu gumman :) pussokram!!

2010-01-29 @ 18:16:02
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0