Exceptional Worker!

Idag nar jag kom till jobbet hade alla fatt ett mail fran Christine (chefen) Med tanke pa den ostabila och relativt daliga ekonomin som rader nu i USA sa var det har forsta aret nagonsin, som Fi-Meds inte ger sina anstalla en arlig loneforhojning. Endast de anstallda som utmarkt sig som "exceptionell worker" under aret (alltsa de anstallda som fatt hogre poang an vad som forvantades av dem pa slutarets utvardering) fick loneforhojning i ar, 2010.  Jag skyndade mig hem och loggade in pa min Fi-Med konto och ta ta... jag var en av dem somfatt en loneforhojning!!!!!

Nu till den absolut basta delen av det hela.....

*trumvirvel och fanfaer*

..............................................................................12 cent fick jag!

Det ar drygt 0.85 kronor! Det ar ganska sketet maste jag saga. Men man ska inte klaga. Det ar ju faktist battre an 0 cent!

Men ganska roligt var det.


Kommentarer
Postat av: Miii

vad bra att du var en bra worker men det lät himla lite det :) haha... men var det per timme eller totalt ? :) mysko!!

2010-01-16 @ 15:02:19
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0