Valentine's Day!

Valentine's Day ar en valdigt klyschig dag. De flesta sager att man inte behover en speciell dag for att fira sin alskade. Och det haller jag med om.... MEN! For mig ar Alla hjartans dag speciell och kommer alltid forbli speciell. For manga olika anledningar. Men den storsta anledningen ar en specifik handelse som skedde Alla Hjartans Dag 2008. Jag hade slutat jobbet pa Ica och cyklade hem i full fart. Hade inte tankt sa mycket pa den dagen i ovrigt, hade ju jobbat och umgatts med vanner. Helt plotsligt pa vagen hem slog det mig: men vanta nu... det ar alla hjartans dag och vi ar fortfarande inte tillsammans. 13 manader senare och vi kampade fortfarande mot amerikanska ambassaden.  Det foregaende aret (2007) sags vi 6 veckor TOTALT; 2 veckor vid min hogskoleexamen och Boden brollop och 2 veckor i Tyskland och 2 veckor under jul. Detta pagrund av att jag fortfarande inte var tillaten in i USA. Plotsligt kande jag mig alldeles tom, det var ju inte meningen att vi skulle vara ifran varandra sahar lange.

Val hemma mottes jag av levande ljus och finmiddag. Pappa och Rose holl pa att laga mysmiddag at hela familjen. Algkott och rott vin. Jag gick pa toaletten och tararna sprutade. Fy fan vad orattvist det var... allt jag ville var ju bara att vara tillsammans med Ryan. Jag torkade tararna sa gott som det gick och gick ut i koket.. himla mysigt var det ju trots allt. Men det gick inte sa lange sa brast allt for mig igen. Satt vid koksbordet och lipade som ett fan infor pappa, Rose och Viktor. Den dagen kommer jag aldrig glomma... sa nu nar jag firar alla hjartans dag tillsammans med Ryan sa ser jag till att gora den alldeles speciell. For jag vill aldrig mer ateruppleva den hemska kanslan att vara ifran varandra! Man vet aldrig nar det kommer en nar man maste vara ifran varandra och tro mig... av alla dagar under aret ar det den forjakligaste dagen att vara ifran varandra. Sa ta tillvara pa den har dagen, det ar ju trots allt en dag fylld av karlek, en dag som hyllar karleken! Aven om man alskar varandra varendaste dag pa aret sa kan vi ju ta tillvara pa den dagen da vi far fira var karlek med hela varlden!

Idag pa jobbet sa dok plotsligt Bebe upp vid mitt skrivbord... med ett stort paket. Oj tankte jag, det har maste vara fel, det ar ju inte min fodelsedag an.... det tog ett 10par sekunder innan jag fattade att det var rosor fran Ryan! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! Sa himla gulligt :) 

Nar Ryan kom hem overraskade jag honom med levande ljus, massage och ett stadat sovrum.. har aldrig varit sa stadat pa 7 ar.. haha.. och anda ar det ett sjorovarhal. 

Sen hade jag hyrt en film, sa nu blir grillade hamburgare och film.

Imorgon ska jag overraska honom med restaurang... Devon Seafood & Grill:







 


Kommentarer
Postat av: Miii

Nåå gumman! förstår dig verkligen att du vill fira den med din älskade :) särskilt nu när ni är tillsammans och inte som de var då när du inte FICK vara tillsammans med honom! Hoppas ni har jättemysigt imorron! :) Jag e jätteglad att du får vara med din kärlek nu!!!! :)massa kramar!!

2010-02-13 @ 10:39:59
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0