Festlig Update!

Forra helgen var vi pa brollop i Madison. Vi bodde over en natt pa hotell och det var jag, Ryan, Susi, Franz, Grandma Marge, John, Collin och Jamison. Det var kusin Jessicas och hennes man Bens brollop som vi for pa. Riktigt roligt hade vi.  (Sag bilder fran Annikas och Patriks brollop och oj vad garna jag hade velat vara dar. Det bara stralade om dom och det sag ut att varit ett riktigt unikt och oforglomligt brollop. Grattis fran mig!)




Jag och Izzy: kanner ni igen min lilla blomflicka??

Susi & Franz






Annars umgas jag mycket med Lauren. Vi forbereder infor baby showern pa sondag, det ska bli riktigt roligt och vi har verkligen gjort ett bra jobb med dekorationer, spel, mat, dryck, vinster, lekar osv. Lovar att ta MASSA bilder... har tillochmed bytt gardiner som ska matcha!

Har kommer lite bilder pa vad jag har pysslat med senaste tiden:

Salsakvall





Laurens Birthday



Tiki & Ludwig















Kommentarer
Postat av: Miii

Vad kul med bilder gumman!! :) åååh shit vilken snygg klänning du hade på dig på Laurens födelsedag, den där svarta!! :) riktigt hot var du ;) hihihi. och katterna ser ut att ha blivit större! :) hoppas ni får jättekul imorron på babyshowern! ja, du måste ta bilder så vi får se vad man kan ha på en sådan!! :) Puss.

2010-02-27 @ 09:31:40
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha.. RAMEN!! =) Lået som du har fullt upp over there. Och kissekatterna har ju vuxit hur mycket som helst =) Sötisar!

Kramkram

2010-02-27 @ 16:13:58
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack för grattiset! Bröllopet var underbart. Har skrivit om det i bloggen om du vill läsa :-) Kram från fru Bohlin!

2010-02-28 @ 20:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0