En Marre!

Igar hade vi en rejal snostorm. Efter jobbet bestamde jag mig for att fara och trana och trana en timme. Kora lite styrke. Kandes grymmes! Alskar gymmet och nu ar min nya favorit klass/lektion Body Attack! Wiiiii vad man pumpar kroppen... ar alldeles dod efterat! Varje onsdag kor jag Body Attack. Pa fredag ska jag testa Body Pump. Hursomhelst, efter gymmet sa sprang jag ut till bilen och trots att jag bara varit dar i 1,5 timme sa var bilen tackt i sno sa jag slog pa bilen och borjade skyffla av snon. Sen kastade jag mig i bilen och ville hem hem hem. Det var en annan bil bakom mig som hade pa lysena ocksa och skulle ut + en bil vid sidan om mig. Eftersom bilen bakom mig stod stilla bestamde jag mig for att skynda mig ut, bilen bredvid mig borjade ocksa backa ut och snon yrde. Bilen bredvid mig vanta snallt pa att jag skulle fara ivag och sa helt plotsligt nar jag har backat ur min parkeringsplats och ar pavag att vrida ratten och bromma ivag sa ser jag i backspegeln hur bilen i parkeringsplatsen bakom mig borjar backa ut. Aaaaah sager jag och tanker: what the f*ck!!! Jag hinner inte gora sa mycket eftersom jag redan backat ur min parkeringsplats och PANG! Jag kor tillbaka till min plats och bilen bakom mig ocksa. Bilen bredvid mig brummar hem. Jag gar ut och kolla min bil, inga storre skador, skyndar mig over till tjejen i andra bilen och hon sager: Oh i didn't even see you!! Bra ursakt! Jag sag ju atminstone henne men eftersom hon fortfarande stod still sa borjade ju jag gora. Men som Ryan sager, man ska aldrig lite pa nagon annan bilforare.. jag borde ju ha vantat pa dom andra att kora och sen kort.. men nagon var ju tvungen att kora ivag..

Jaja, ingen storre skada men hon hade tydligen lite skador som maste repareras.

vi far se vad som hander, vi vill inte blanda in forsakrinsbolaget i det har.

Nu blir det flaskotlett, tzatzki, ris, champignoner och AMERICAN IDOL!

GRYMMES!


Kommentarer
Postat av: Miii

haha vilket flumm som först står still och sen när du kör så kör hon! Mupp :) tur att de bara blev skador på hennes bil och inte på eran :) Kram gumman!

2010-02-11 @ 09:00:36
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0