Bada!

Idag sa har det varit en hektisk dag, men jag har fatt mycket gjort.  Jag steg upp runt 6, nar Ryan steg upp for jobbet.  Kunde inte sova langre och jag visste ju hur mycket jag har att gora infor babyshowern imorgon.  Nar Ryan for till jobbet bestamde jag mig for att bada Tiki & Ludwig.  Tiki luktade fruktansvart illa och jag forsoker vanja dom vid att tycka om vatten. 















Ah va roligt vi hade - lite quality time me varann o nu luktar dom saaa goott!

Efter deras bad storstadade jag badrummet och borjade i hallen o vardagsrummet. Sen ringde Susi och fragade om jag behovde na hjalp sa da kom hon over med skurhinken i hogsta hugg och storstadade i koket. Det ser amazing ut... fast Ryan kom hem o var mindre glad. Han hatar nar jag storstadar och gor fint, for da har hans grejjer en tendens att komma bort.  Men jag hatar nar det ar stokigt sa...

Klockan 4 ska vi ivag och ata middag med Susi, Franz & Jamie.  Pa Cheesecake factory! MUMMA!!!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Miii

hehe vad söta dem är, och skönt för dem att bli badade :) jag tycker iaf de var jättebra gjort av dig att städa hela huset typ. får hoppas de inte kom bort nått för Ryan bara :) du får flytta hans skräp nån annanstans så han får rensa själv annars hehe! hoppas ni har mysigt på middagen!! :) puss.

2010-02-27 @ 20:38:13
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Sandra Fritz

Va roligt med städningen, Kimmen är likadan när jag varit i städtagen. Men för att undvika det har vi nu en varsin låda där man kan kasta ner allt "skräp", så när jag städar hamnar hans grejor där. Hur smart som helst ; )

2010-03-01 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0