A whole lot of waiting....

Klockan ar snart 8 pa kvallen och har sitter jag som ett fan. Ryan har farit ivag och ska klippa sig sa jag och kissekatterna sitter har och vantar ivrigt pa att klockan ska bli 8. Har vantat sedan jag kom hem fran gymmet. Haha jag ar ett sadant stort fan. Jag ar VARLDENS storsta American Idol fan! Mina favorit dagar ar tisdag och onsdag da jag kan gora middag och satta mig i soffan framfor American Idol. En timme av rena himmelriket. Haha. Det ar bra entertainment!

Igar kvall efter jag och Ryan gatt och lagt oss horde vi ett KRASCH i vardagsrummet. Upp hoppade vi och nagon av katterna hade lyckats fa ner min stora fina svarta vas i vardagsrummet sa det var inte mer an spillror kvar. Men jag kan inte bli arg.. bara lite. Men jag gillade verkligen den vasen.. :(

Ja det hander inte sarskilt mycket kanns det som. Ryan fyller ar om 1,5 manad och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom. Jag har forsokt leta efter en matlagningskurs eller vinprovning men hittar inget bra.. maste soka vidare. Min baby fyller 32 ar.. oj va han ar gammal! Hahahaha! Langtar till min fodelsedag.. jag har planerat middag och sen bowling! Sa att Lauren kan folja med.. hon ar ju for liten for att ga ut pa krogen och eftersom hon ar en av mina basta vanner har vill jag inte fira utan henne!

27 ar.. huvva snart ar man 30. HJALP!

Ikvall har jag gjort plattar/crepes med skink och ost stuvning! MUMS!


Kommentarer
Postat av: Tessi

oj vad gott med crepes=) Min karl fyller 33 i år.. å jag är 23... hehe=)

2010-02-18 @ 08:25:01
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

usch vad jobbigt då din svarta vas gick i krasch! :/ hoppas du hittar nån likadan som du kan köpa :) Just de, han fyller år snart, ja shit han e gammal hehe :P näe då! vi blir ju också gamla snart, blä.. vill inte fylla år :) mysigt att bara göra nått sånt där lugnt på födelsedagen! det ska nog jag med göra! PUSS gumman.

2010-02-18 @ 08:47:10
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0