VARLDENS BASTA HELG!

Imorgon bar det av till Chicago. Vi ska upp tidigt, har planerat att vara pa vagen no later than 8, och sen stanna pa na truck stopp och ata frulle. Sen har jag ett Lia Sophia Party klockan 12 och sen ska jag mota upp Ryan, Franz & Susi pa eftermiddagen och fara till Anderssonville.  Pa kvallen har jag bokat bord pa Tre Kronor dar vi ska ata svensk julbord. Vi har bokat hotellrum lordag natt och sen pa sondag ska vi fara till IKEA hela dagen! Varldens BASTA helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Idag efter jobbet for jag over en svang till Robin & JJ. Han ar sa s***tans sot!!!! Han har borjat krypa nu det lilla pyret. Det var mysigt och traffa Robin ocksa. Hon haller pa o sy en luciaklanning till mig som jag ska ha pa mig pa jobbet.

Nu ska jag ata lite donken och se Modern Family. Sen blir det att forbereda infor imorgon!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0