Our Christmas!!

Den har helgen var en underbar helg! Jag och Ryan spenderade helgen med att julhandla och juldekorera, sla in julklappar och julpynta. Och bara vara. Ar glad, lycklig och tacksam over att jag har ett underbart hem och en helt underbar, underbar Ryan.  Jag kladde granen idag och insag hur manga minnen vi redan skapat och hur manga fler vi kommer skapa! Ibland ar det skont att bara stanna upp, vad man an gor, och bara andas. Inse att man lever och vara tacksam over det man har i livet. Det ar latt att man later det negativa "just nu" ta over. Nagon sa till mig att om man tar 1 minut varje dag, stannar upp i vad man an gor och bara tar ett djupt andetag och tanker pa nagot som man ar tacksam over... sa kan det andra en hel dag. Jag har forsokt leva efter det konceptet och ibland, under konstiga omstandigheter, eller tillfallen under dagen har jag kommit pa mig sjalv med att bara ta ett djupt andetag, andas, och tanka pa nat som jag ar tacksam over. Idag kanner jag mig valdigt tacksam over allt jag har i mitt liv. 1 minut om dagen ar 7 minuter i veckan.... inte speciellt mycket, men det gjorde mycket for mig!Andrade hela min vecka!!!!










***********************************LOVE***************************************************

Har en ny Jul favorit lat i ar... denna lat ar sa fin att man nastan far en tar i ogat!!!



KRAM

Kommentarer
Postat av: Miii

åh vad fint skrivet! :) det kan jag tro, att det kan göra mycket o tänka så, på det man är tacksam över! och vad fint ni hade med granen, mysigt :) Men guu, du har ju fått jättelångt hår gumman, vad fint :) jag tror jag ska spara mitt nu lite hihi! Sköt om er o ha nu en supermysig jul!! :) puss, love you.

2010-12-20 @ 10:12:31
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0