Happy New Year!

Idag ar det dagen innan Nyarsafton... kanns konstigt. Kanns som om det ar fredag men det ar ju bara torsdag. Jag jobbade bara mandag och tisdag den har veckan och sen har jag varit ledig resten av veckan. Jobbar inte forrans pa mandag sa jag har 3 dagar till att njuta av ledigheten.

Jag hade en jattebra jul. Jag fick MASSOR med julklappar. Massor med scrapbooking grejjor, bland annat en scrapbook maskin av Ryan:

Sen fick jag en scrapbooking stall av Susi:

Och sa massa scrapbooking tillbehor forstas!!
Och sa fick vi "ornaments" till jul granen, dekorationer till huset, och pengar!!!

Hade tankt ta bilder pa allt men det ar sa mycket sa jag ides inte!

Igar kvall traffade jag brudarna och vi hade "secret santa". Jag fick ett set med massage olja, lotion mm. Mysigt och traffa tjejjerna:



Robin, Deanna, Lauren, Maria, Tammi, Carly, Me & Jess

Och sist men inte minst sa har jag andra harfrisyr!!!!!!!!!!!!!



Imorgon ska vi fira nyarsafton har. Har handlat en ny klanning o allt.. ska forsoka ta massa bilder imorgon!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0