EN BRA DAG!

Idag hade jag faktiskt en rolig dag pa jobbet. Manga roliga manniskor pa jobbet och sa ar det alltid kul nar det kanns som om man fattar nat av vad man gor. Mitt jobb ar som en mattelektion pa gymnasiet. Det ar roligt da man far ratt svar men nar man far fel svar och inte fattar nat sa blir man frustrerad och ont i huvet. Men det basta av allt ar att man far lyssna pa sin MP3 spelare medan man jobbar. Det ar sa manga bra latar dar ute!

Vi ska aven ha Secret Santa pa jobbet, nar man far en hemlig person som man ska kopa julklappar at!
Jag blev aven bjuden hem till en kollega som ska ha OPEN HOUSE hemma hos sig. Hon och hennes man hade tydligen julpyntat och ville visa upp sin julpyntning med lite bakverk och annat gott. Jattemysigt, dessvarre kan jag inte ga eftersom jag ar i Chicago den helgen.

PAKET: Marie har erbjudit sitt att skicka over ett paket sa om nagon annan vill skicka sa fraga garna om det ar nagot annat jag behover.. typ OBOY! Och mera tacodipper, jag har tankt tjana pengar pa taco dipp namligen! HAHA!  Tack Marie gumman!!!!! Du ar bast!

Gissningslek: vem skrev inlagget postat av anonym?! Jag klurar och klurar och kan inte komma pa vem. Jag gissar pa antingen Tove, Aka eller Daniel.. eller kanske Tessi?!  Har jag ratt???!  Men om man bor i USA i over 2 ar sa far man faktiskt bli lite amerikansk, forsta att jag pratar inte ett enda ljud svenska om dagarna. Konstigt ar det..

Har kommer lite harlig musig:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0