Shopping!

Lordagen slutade med shopping. Ryan o jag handlade lite mer an vad vi tankt oss. Forst for vi till Target dar vi handlade lite nodvandigheter sasom harspary, kattsand och sa rakade jag hittade denna sota klanning:



Sen for vi till OfficeMax dar jag handlade lite grejor till foretaget. Ryan handlade lite grejjor till jobbet. Sen for vi till Aldis som precis oppnat i narheten av vart hus. Det blev lite chips och aggnudlar. Ska snart satta igang och laga Pasta Carbonara! Mums fillibabba!

Vi hann ocksa ivag en svang till Mayfair, det ar inte ofta jag far dit for det ar alldeles for farligt. Vi kopte mer tallrikar till koket, det var halva priset rea och sa nya finare underlagg i gront som kommer matcha koket. Sen rakade jag hitta den har klanningen ocksa:



Hihi, jag kopte en sot svart kjol ocksa. Men jag ar sa kass pa att fota sa det blev bara bilder pa klanningarna.
Och sa kopte jag ett lila skal till min nya Droid mobil ocksa. Min nya mobil som forst var lite val high teck for Marre men nu ar jag helt kar i den... har allt jag behover i min lilla mobil. Internet, musik... GPS! Ryan ar sjukt avis pa mig!

Nu ska vi ha en mysig kvall med middag, chips, efterratt maybe popcorn.. det blir nagra avsnitt av 25 - sasong 5 och sen ville Ryan se gamla versionen av "Clash of the Titans".

Haft en riktigt mysig dag med min hubby!


Kommentarer
Postat av: Miiii

åh vad fina klänningar :) dem är du säkert jättefin i! Jaha är de nån ny värsting mobil du skaffat? :) roligt om du börjar förstå dig på den hihi.. jag vill också ha en ny, funderar på iphone men vet inte! är ni redan på säsong 5 :) hihi det är så bra! pussokram

2010-08-29 @ 08:47:51
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0