HAPPY!

Ar sa grymt happy bara. Hander mycket spannande nu och jag forsoker njuta sa gott det gar. Kom hem till roliga nyheter och sen sa ringer min underbara make mig och undrar om han ska kopa ett Big Mac at mig pavag hem fran jobbet.  YES med super size me fries.. maste nog ata upp mig lite, har gatt ner i vikt!

Och ikvall blir det myspys med darlingen! Ar jattelycklig. Man ska ta vara pa de bara stunderna - ibland kravs det mindre bra for att uppskatta de riktigt bra! Men det gor ingenting!!!

Ryan har fortfarande problem med ryggen men det borjar sakta men sakert bli battre. Jag har umgatts mycket Lauren senaste veckan och om 3 veckor ar det SO YOU THINK YOU CAN DANCE FINAL och da har vi planerat sushi och vin kvall!!!!!!

Jippi jippi hurra!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nä han sitter fortfarande på rumpan. Men dom röntagde mitt bäcken och mätte bebisen och kom fram till att han kan komma ut med rumpan först om han vill.. jag har tydligen ett perfekt bäcken så det skulle inte spela nån roll vilken väg han kommer. Fast han kan ju fortfarande vända sig själv om han känner för det =)

2010-08-06 @ 10:37:31
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

vad kul att du e så glad och lycklig!! :) det gör mig riktigt glad!! gött med big mac, jaa du får inte tina bort nu gumman! såg hela din familj idag på stan, staffan o rosmarie och daniel och hans tjej :) bara du som saknades hihi.. KRAMAR

2010-08-06 @ 16:39:46
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0