Green Bay, Reunion, Bachelorette Party & Bridal Shower.

Det blev en fullspackad helg. Pa lordag eftermiddag brummade jag ivag till Green Bay. Min air conditioning i bilen fungerade inte och det var sakerligen 30 grader ute och riktigt kvavt var det. Det blev 2 valdigt LANGA timmar. Men jag kom fram helskinnad runt kvart i 6 och motte upp Rebekah, Melissa, Michelle och Sarah for en god middag med riktigt god drink.


Rebekah, Melissa & Michelle

Efter middagen sa foljde jag med till Rebekahs kompis Beths Bachelorette Party. Fick mig en "akta" jellyshot minsann! Haha!




Det blev en riktigt trevlig kvall. Det blev en tidig kvall, vi for hem runt 11-tiden och jag fick sova over hos Becka. 11 ar ratt sent for mig nu fortiden foresten, efter 10 borjar jag gaspa! Haha! Pa sondagen var det en stor dag for Becka, hennes Bridal Shower. Var riktigt trevligt och jag traffade en massa trevliga manniskor. Ser fram emot brollopet i Oktober, ska bli riktigt roligt!!!

Nu ar det bara 2 veckor kvar och sen ar det 5 dagar ledigt!!!! Jippi!!!!!
Hoppas alla hade en bra helg! Nasta helg har jag inte planerat in NAGONTING!!!!!  Guuu va skont!





.... och sist men inte minst, sa hittade jag en till liten overgiven kattunge!!!!  Tyvarr sa lyckades jag inte fanga in denna och ta hem den. Men jag tror inte Ryan hade blivit sa glad om jag tagit med honom hem!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Miiii

vad roligt med möhippa! :) hoppas ni hade skoj! alltid kul och se bilder :) hihi! näe ni har ju en del katter nu så hade kanske blivit mycket eller så hade den smält in i mängden av katterna hemma :) hihi! kram gumman.

2010-08-23 @ 09:25:51
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0