Wake up Call!

Jag har en ny fantastiskt bra vackarklocka!  Det ar ju inte det allra lattaste att ta sig upp 6 pa morgonen. Men nu vid 20 minuter over 06.00 (jag stiger vanligtvis upp vid halv 7-vilket ar pa tok for sent I know, speciellt nar jag borjar klockan 7) sa kommer Ludwig in i rummet, efter att jag har snoozat nagra ganger. Forst mjauar (jamar) han lite och sen hoppar han upp i sangen och lagger sig vid min sida och lagger upp tassarna pa min mage. Upp och hoppa mamma sager han! Sa da myset vi i nagra minuter och sen stiger jag upp. Varldens mysigaste uppvackning... han har gjort det nu senaste 2-3 dagarna. Himla sot ar han.

Om en vecka bar det av till Thailand. Galet! Dock horde jag att det har varit ett vulkanutbrott pa Island som gor att det ar lite komplicerat att flyga just nu. Hoppas verkligen att det ordnar upp sig! Annars blir det som det blev for mig sommaren 2009, ett brollop bokat men ingen brud, i det har fallet brudpar!

Jag har sa mycket pa agendan att jag stressar sonder... Thailand, immigrationsverket som ar irriterande och komplicerade som vanligt. Vi skickade ju in papprerna, tillslut men nu ar det massa grejer som vi maste fixa som dom inte var nojda med. Jag maste ha bevis pa var och nar jag var fodd. Vet inte riktigt om det finns nagot sant bevis, tycker jag i levande person ar ganska bra bevis pa mig sjalv. Sen maste jag gora ett lakarundersokning och da kraver dom vaccinations bevis.. pa ALLA vaccinatationer jag tagit. Seriost, hur manga har koll pa era?!

Jag ska dit pa fredag och jag har en kansla av att komplikationer kan uppsta!

Imorgon kvall blir det utgang. Susi och jag och eventuellt Deanna ska traffas och ata middag pa Tulip dar Lauren jobbar. Hon displayar namligen sitt "artwork" i form av hennes fotografier, det tydligen nagot som kallas for Artweek downtown och eftersom hon pluggar art/photography sa later restaurangen dar hon jobbar henne visa upp sitt arbete. Sen kommer Maria o Hugo och moter oss och sen eventuellt Jess och Robin. Sen far Susi hem och da drar vi vidare ut pa krogen. Jag hade tankt bli lite full.. var LANGE sen sist.. tror inte jag varit full det har aret! Haha!

Idag var det runt 80 fahrenheit, 27 grader nar jag kom hem fran jobbet. Grymmes!!!!

Kopte ett par fina skor ocksa pa min lunchrast.. hade tankt att ta lite foton men usch vad jag blev lat. Tanket stada o trana idag men jag ar sa troooott!!!

Kram pa er allihopa!


BAD FRIEND???!

Jag facebookade precis med Lauren. Hon vet inte att vi ska komma fredag kvall, for jag vill overraska henne. Och nu sager hon att jag maste komma for hennes foton ska displayas och jag maste ljuga och saga att jag inte kan komma. Jag vet att hon kommer bli glad och overraskad men jag HATAR att ljuga! Bla! Men jag antar det ar val vart det i slutandan.. eller? Kanns bara som man ar en skittaskig kompis som inte kommer nar hon ber en....

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja makaroner är faktiskt underskattade =) Lätt och gott.

Åh vilket mysigt sätt att starta dagen på! =) Miss yooouu! Puss

2010-04-16 @ 07:52:53
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Annika

Hon kommer bli jätteglad och glömma att hon eventuellt blev "besviken". Kul med överraskningar. Kram Annika.

2010-04-16 @ 17:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0