Energiknippe!

Kanner mig rastlos! Igar kvall foljde jag ut och at pa Mongolien Grill med Ryan, Michael och Tobias fran Ryans jobb. Det var riktigt trevligt och gora nat annorlunda pa fredag kvall. Efter det kom Mikey fran jobbet over med vart nya Nintendo Wii. Sa sjukt coolt.. vi har over 1000 spel nu.. vi har alla Super Nintendo spelen och sen 200 Nintendo Wii spel. Funderade pa att testa ett av Wii Fit spelen nu pa morgonen; kanske Yoga, Biggest looser, Wii Fit plus eller sa kanske jag drar ivag till gymmet. Har inte varit dar pa lange. Det blir kanske gymmet och kora lite styrke!  Sa kan jag springa pa bandet imorgon.

Senare vid 12, 1 tiden tankte jag dra ivag och halsa pa Robin och Mikey och deras lilla JJ. Om Ryan kommer hem da sa kan han passa pa att trana han ocksa.

Ikvall blir det nog bara att spela Wii :)

Nu ar det bara 12 dagar tills vi aker. Pappa och Rose aker redan om en vecka!

Det ska bli sa otroligt skont att fa komma bort i 2 veckor, mest av allt att traffa pappa och Rose! Det ska bli riktigt roligt att visa Ryan Thailand ocksa, for det ar ju som en helt annan varld, sa himla exotiskt och vackert.

Kanner mig laddad infor sommaren ocksa! Riktigt riktigt laddad!
Jag tror jag ar ett litet solbarn.. blir uppladdad av solen och da blir jag som ett liten energiknippe.

KRAM





Kommentarer
Postat av: Miii

jaaa man får så mycket mer energi när det är sommar, det märker man nu när solen lyser och snön smälter, det är så härligt :) man blir gladare!! skönt med utlandet, vi har kollat på resor till sommaren, får se vart de bär av, men kanske Grekland :) kramar.

2010-04-10 @ 22:46:10
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0