Lange sen!

Jaa nu var det lange sen jag skrev! Det ar valdigt annorlunda och jobba 8,5 timme om dagen. Nar jag kommer hem ar klockan efter 5 och da ar det middag och sen lite myspys och sen sangen. Sen upp och hoppa klockan 7 igen. Ojoj! Jobbet gar bra, men jag tycker det ar valdigt svart. Jag har ju ingen som helst erfarenhet av varken kontorsarbete, forsakringsarbete eller medin-termer. Det gar hyfsat bra eftersom jag inte har nan erfarenhet men det ar svart. Dom tycker i alla fall att jag ar duktig for att inte ha nagon erfarenhet.. jag antar att jag maste ge det tid! Men jag forstar inte hur jag ska lyckas lara mig allt.. varje dag ar det alltid nat nytt som jag fastnar med. Ibland kanns det som om jag ar tillbaka i skolan pa mattelektionen och jag fattar ingenting!

Jag har aterupptagit min scrapbooking-- OMG-- det ar verkligen min ABSOLUT storsta passion i livet. Jag ar sa jakla lycklig nar jag sitter och pysslar. Jag har 2 kompisar, Tammi och Trisha, som fyller ar den 1 September sa jag har gjort varsitt album at dom. Tammi fick sin pa sin overrasknings kalas/fest i lordags och det ar helt underbart att se hur glada dom blir och hon tackade sakert 5 ggr for den ovardeliga presenten! Sa nu haller jag pa och gora Trishas och det blir sa jakla snyggt!

Imorgon ska vi till Mad Dogs efter jobbet och fira brudarna som fyller 30 och 31. Sen pa onsdag ar det bookclub hemma hos mig och pa fredag drar vi till Winneconne. Vi blir dock bara dar i 3 dagar, men det ar ju fortfarande himla skont att fa komma bort. Vi far dit fredag kvall och aker tillbaka mandag eftermiddag. Vi ar ju lediga pa mandag eftersom det ar Labor Day. Och sen ar det typ bara 20 dagar eller nat sant kvar till vi drar ivag till Tyskland! YES! Langtar som ett tok!

Haha! Livet ar super, toppen och bra. Jag har underbara vanner, ar jattelycklig och jattekar!

Saknar er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men va roligt ändå med ett jobb där du lär dig nya saker och kan utvecklas =) Inte som på ica där man i princip går bakåt i utvecklingen.. haha!

Puss gumman

2009-09-01 @ 08:20:22
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Tessi

vi saknar dej med, hur mkt som helst!

Johan var precis i tyskland, dysseldorf, och han hade svin kul men störde sej rejält på att allt på tv är dubbat. Han hade sett nån svensk film som var dubbad, haha, förstå va knäppt de ska va!=) puss å kram!

2009-09-01 @ 08:32:20
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

kul att du äntligen skrev :) hehe! förstår att det är mycket med jobbet men det kommer komma allt eftersom. som du sa, det kommer ta månader innan du kommer in i allting så du får ge det lite tid bara :) och ja, visst äre grymt när man börjar scrappa igen, riktigt kul. PUSS

2009-09-01 @ 10:27:11
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0