Pumpkins!

Idag kom Lauren och Deanna over for lite Halloween forberedelser! Hade en superharlig kvall med brudarna. Varldens basta tjejjer! Jag lagade lax med citronsas och potatis och Lauren karvade tva pumpor till mitt party!  Dom ar superlackra! Nar kvallen borjade lida mot sitt slut for Deanna hem strax efter 10 och Lauren var precis fardig med sin andra pumpa nar vi kom pa en jattebra ide. Vi ville fixa oss fler pumpor. Klockan var runt 11 tiden da vi kladde oss i svarta klader, tog min bil och drog ivag till ett "pumpkin place" har i narheten. Vi fick med oss 4 STORA pumpor! Hahaha, det var ett riktigt roligt aventyr!!!!

Har kommer lite halloween bilder:





Kommentarer
Postat av: Mia

Shit va duktig hon är! Blev ju skit snygga pumpor :)

Hihi.. låter som ett ritkigt äventyr ni for iväg på!



Hoppas att ditt halloween party blir super, men det är jag säker på att det bli :)



Saknar dig gumman!

Puss

2009-10-30 @ 07:57:33
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miii

vad fina pumpor ni gjort :) gillar verkligen den där spindeln,de var riktigt snyggt och lite annorlunda :) vad kul att ni hade en mysig kväll. kraaaam gumman.

2009-10-30 @ 09:41:20
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0