Hemma!

Nu ar vi hemma igen. Klockan ar strax efter 11 pa kvallen och jag kanner mig bade trott och hungrig. Det blir donken ikvall till nattamat. Haha! Skont och vara hemma igen fast absolut inge roligt med jobb igen. Forsta sms:et jag fick nu nar jag kom hem var: Welcome home, please see me tomorrow in prior to punching in. Fran min supervisor. Whooopsidopsi. Jag hade namligen inte tankt fara tillbaka till jobbet forrans pa torsdag, glomde visst bort att saga att Ryan tillslut fick all sin ledighet sa jag kommer inte tillbaka tidigare till jobbet. Hoppas dom inte blir sura over det. Stretigt och behova ga upp om 7 timmar och jobba efter en hel dags resande. Ryan borjar inte jobba forrans torsdag sa jag messade tillbaka och latsades att vi fortfarande var i Tyskland och att vi inte kommer hem forrans imorgon. Hoppas dom inte tanker pa tidsskillnaden for da marker dom att jag messade dom 5 pa morgonen i Tyskland. Whatever! Det blir sakert bra!

Var nervos att komma in i landet. Var osaker pa om mitt visum gallde re-entry i landet... men det funkade tydligen valdigt bra. Daremot tyckte dom att det var konstigt att jag inte har mitt Green Card annu, efter mer an ett ar sen jag fick mitt K3-visum. Kan ha att gora med att vi "rakat" lagga det pa hyllan och det "rakat" komma i skymyndan av allt brollopsplanerande och husrenovering.

Naj nu blir det donken!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0