GEO-CACHING!

Geo-Caching är min och Ryans nya hobby. Det är verkligen jätteroligt. En bra aktivitet om man inte känner för att sitta hemma och dega. Min och Ryans deal är att vi inte far använda bilen till att geocacha sa hittills har vi cyklat till alla ställen. Jag tror att vi har hittat 6 stycken här i Ötigheim-omradet. De flesta geo-caches vi har hittat har varit gamla sma filmburkar - det är bara en gang vi hittade en lite större lada med grejor i dem. 

Imorgon är var sista dag i Tyskland och da har vi planerat en dagstripp till Tübingen. Ett jättefint omrade där Susi gick skola för jättelänge sedan. Vi har varit där en gang forut och det var verkligen jättefnt. Ska se om jag hittar na bra shopping. Behöver ett par nya jeans bland annat. Sen blir det att packa och göra oss iordning för tisdag. Även om jag inte vill fara hem än sa ska det anda bli skönt att fa komma "hem".

Annars sa händer det väl inte sa mycket. När jag kommer tillbaka till USA sa ska jag börja planera vart Halloween party som vi ska ha hemma hos oss i ar. Jag är inte säker pa vad jag och Ryan ska klä ut oss till i ar men det listar vi säkert ut snart. Vi har spanat pa nagra ideer: pirater, tyskar, Matrix....

Jag köpte ett par sjukt snygga stövlar i Prag för typ 200 kronor. Jag ska lägga upp dom pa bloggen sa fort jag kommer hem.

Fattar inte att det bara ar typ 3 manader kvar till 2010!

Kram

 

Kommentarer
Postat av: Miiii

åh, jag vill se stövlarna :) hehe alltid kul med skor!! skönt med semester! ja, det är snart jul, tiden bara flyger iväg! :) PÖSS gumman.

2009-10-04 @ 18:04:06
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi.. ja här hemma måste man ta bilen när man geocachar.. är ofta flera mil mellan dom =)

Jag heter fru_G och magnus heter farbrorG.. för magnus kallas ju G av alla sina kompisar. PUSS

2009-10-04 @ 19:03:22
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Anna

Glöm inte att ge oss koordinaterna till eran brevlåda så vi kan skicka iväg en travelbug till er :o)

2009-10-05 @ 15:29:42
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0