Franz & Susi

Igar efter jag kom hem i jobbet var jag JATTEDUKTIG! Jag var tillochmed imponerad av mig sjalv. Haha, for oftast nar jag ska stada sa blir jag lat och hittar pa andra grejjer att gora istallet. Men det behovdes verkligen stadas i huset sa jag tok stadade i badrummet, gastrummet, mitt rum, koket, vardagsrummet och hallen. Nu ar det bara kvar att snabbdamsuga i baren och kanske i andra badrummet. Och dekorera med spindelwebb i hela huset. Men det ser sa himla snyggt och frascht ut nu. Onskar att jag alltid var sahar duktig. Men jag stadade fran typ halv 6 till 8. Och sen var jag superhungrig men hade saaaaaaa mycket kvar att gora att jag nastan fick lite panik. Jag var tvungen att gora Jellyshots (som jag aldrig gjort forut-Ryan brukar gora dom at mig) och sen popcornhander. Sa jag raknade inte med att ata forrans kanske efter 9 nan gang.

Sa ringde telefonen helt plotsligt och det var Susi. "Oh you're home" Hon och Franz trodde jag var ute med kompisar men icke, det gar ju inte nar jag har sa mycket att forbereda. Sa forst fragade hon om jag ville ha en "steak sandwich", Franz holl pa att grilla och dom undrade om han skulle gora mig en. Mmmm taack sa jag! Sa gulliga att dom tanker pa mig. Sen berattade dom att dom hade spenderat hela kvallen med att laga mat infor mitt party, jag hade ingen aning om detta. Susi hade gjort "snacks" - och hon lagar ALDRIG mat - och tillsammans hade dom gjort "deviled eggs" till partyt. Jag ville ocksa gora deviled eggs men Ryan tyckte vi hade nog med mat och limited time.. och money forstass!

Dom ar sa sjukt gulliga och omtanksamma! Jag ar sa himla glad att dom bor har bredvid for annars skulle det vara lite ensamt maste jag saga. Dom verkligen skammer bort mig! Haha.. Lauren har ju gjort slut med Josh (som hon var tillsammans med vid mitt brollop) TACK GUD! Och ar singel och hon sager hela tiden: I want to marry into the Klagmann family so I can have Susi och Franz as my in-laws. Haha och hon skojjar inte ens.. ikvall kommer hon solo enbart for hon vet att Jamison och Collin kommer.. haha hon ar sa rolig! :) Men hon har traffat en turk som verkar jattebra for henne.. verkligen behandlar henne som en liten prinsessa.. och det fortjanar hon verkligen for hon ar verkligen en otroligt fin van!

Jag vaknade 8 idag och kunde verkligen inte sova mer. Saknar Ryan jattemycket. Man tar for givet att han alltid ar dar nar man ska sova och nu nar han inte ar det sa gor det lite ont i lilla hjartat! Men han kommer snart hem!

Can't wat for my party. Det har kommer bli det basta Halloween partyt of all times!!!!

Hoppas alla far en lika harlig helg som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0