Dumforklarad?

Jag vet inte om jag precis blev dumforklarad?

Jag blev bjuden till Ryans' kusin Jessicas "surprise bachelorette party" SUNDAY 27 December. Inbjudan inneholl forst en baskebollmatch, sen middag och sen ut och pa barer/klubbar. Det verkade aven som om dom skulle hyra en suite!

Jag skrev tillbaka: Will this event be in Madison
Jag fick tillbaka: Yes. (Madison ligger ca 1,5 timme harifran)
Sa jag skrev tillbaka: Tyvarr kan jag inte ta ledigt fran jobbet pa mandag sa jag kommer nog inte kunna komma. Hoppas ni far roligt.
Jag far tillbaka: It's on Sunday!

?????? Sjalvklart fattar jag val att det ar sondag kvall. Men att fara dit pa sondag eftermiddag, ga ut och ata och sen ut och dricka. Inte ett alternativ att kora hem sen pa natten. Och stannar jag over till mandag morgon hinner jag ju inte tillbaka pa jobbet, om jag inte kor hem klockan 6 pa morgonen-- mest troligt fortfarande paverkad av alkohol! Vilket sjalvklart inte ar ett alternativ!

Varfor har man ett Bachelorette Party pa en sondag? Det ar min fraga! Personligen tycker jag fredagar och lordagar ar perfekta dagar for ett sadant event!


Kommentarer
Postat av: Miii

ja det var mysko, att dem hade det på en söndag! fredagar eller lördagar är ju då saker händer :) söndagar e ju slappardagar hehe, iaf för mig :) puss

2009-10-23 @ 16:21:57
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0