Da var det ju det har med haret........

Pa lordag innan Halloween party ska jag och klippa haret. Sahar i hostmorkret sa ar jag valdigt sugen pa nat nyt men jag vet inte.. vad tycker ni?! Jag funderade pa att klippa lugg och farga haret nan snygg svart intensiv farg.. men inte svart/bla nyans... tycker inte om den fargen men kanske nan jattemork brun eller nat sant dar! At det svarta hallet... Aaah jag vet verkligen inte men jag vill gora nat roligt... fast samtidigt vill jag inte gora nat och sen angra det i efterhand for att jag var for "impulsiv". Det har hant manga ganger att jag var uttrakad och gjort nat och sen angrat mig... you know the story!

Idag ar jag forvanansvart pigg. Jag sov 5,5 timme. Ryan holl pa att packa langt in mot midnatt sa jag satt och tittade pa So you think you can dance, 2,2 timme. Helt otroligt underbara manniskor som kan rora kroppen pa det mest mirakulosa satt! Valdigt imponerad maste jag saga! Och det var dar jag fick lusten till att gora nat roligt med mitt har. Det var en tjej som hade sa himla fint har, men sa far man inte glomma bort att dom far det stylat och fixat av proffs!

Fast jag vet inte.. jag kanske ska lata det vara ett ar till, och bara toppa det och se hur det ser ut om ett ar. Jag ar sa himla velig!

Jag tar det val som det kommer!


Kommentarer
Postat av: Miii

Såg precis att du hade fått ganska långt hår ändå och det var jättefint :) tycker du bara ska toppa det och spara ut och se hur det blir :) men samtidigt vill man ju förändra ibland så, jag tycker nästan vilket som, det blir nog jättesnyggt med lugg också :) pöss darling. fasenja måste också klippa mig typ nu...

2009-10-30 @ 09:45:46
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0