Av alla jobb jag haft ar det har mitt absoluta......

Det slog mig precis att jag pratar engelska exakt varje sekund av varje dag. Det var nagon som fragade mig en gang om jag tankte pa engelska eller svenska. Och jag tanker faktiskt pa engelska for det mesta. Det ar himla konstigt, mest konstigt ar det nar jag ska blogga. For da helt plotsligt sa later det konstigt nar jag oversatter min engelska till svenska - jag har fatt hora ibland att jag vander och vrider pa meningar! Hehe! Men det ar ganska frant maste jag saga, att man kan skifta sprak pa 2 sekunder utan att ens tanka!

Det ar det sista man kan saga om mitt jobb, som for det mesta far mig alldeles snurrig i bollen - MEN! Hor och hapna: jag ar helt kar i mitt jobb! I love it! Det ar riktigt utmanande men jag far verkligen anvanda min lilla hjarna och jag ar aldrig uttrakad for tiden gar verkligen hyperfort och mitt i allt ger Tammy mig olika projekt under veckans gang sa att jag far lite variation! Och jag trivs med alla sa himlans mycket, dom ar toppen! Det kanns verkligen som man ar ett riktigt "team" for vi hjalper varandra hela tiden och jobbar mot samma mal.

Jag alskade Boulder Junction men det var alldeles for mycekt drama dar och jobbet i sjalv var for o-utmanande for mig jag alskade att vara servitris men det blev trakigt efter ett tag att hela tiden gora samma sak. Pa Kvantum alskade jag alla mina vanner och vi hade alltid sa himla skoj men jobbet i sig var val inte riktigt en hojdare. Jag fasade alltid for att vara i charken aven om tiden gick fort och nar jag satt i kassan blev jag ju alldeles hjarndod! Black Jack dealer gillade jag ocksa att vara for jag alskar att "gambla" men jag kom aldrig riktigt in i det ganget. 

Det absolut basta med mitt jobb ar nog dock det faktum att jag far kla mig "Business Casual"! Jag alskar att kla upp mig i mina allra finaste klader! Hehehehehe!

Alla jobb har varit bra pa olika satt och jag har definitivt fatt mig varierad arbetserfarnhet.. det har verkligen hjalpt i mina arbetsintervjuer! Men hittills ar nog det har mitt favorit jobb.. och det hjalper ju forstas att dom alskar mig! Hahahaha! Jag har fatt hora av flera olika att dom tycker jag gor ett jattebra jobb! Det ar sa himla roligt att fa uppskattning for vad man gor och for vem man ar - pa Boulder Junction sa fick vi hora: everybody is replaceble, we have thousands of people looking for a job.. you should be happy we even provde you a parkinspot cause honestly, we didn't have to!  If you do this wrong you're out!  Det dar blev manga scenarior som jag summerade ihop! Hehehe!

Jag var lite osaker pa det har i jobbet i borjan - but it has really started to grow on me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0