Workoholic!

Jaha da har man gatt och blivit arbetsnarkoman. Den har veckan kommer jag ha jobbat 6 dagar och over 50 timmar. Jag traffar typ aldrig Ryan langre. Imorgon jobbar han och pa kvallen ska jag ut. Pa sondag jobbar vi bada tva, jag ska in och jobba en full dag och Ryan maste ocksa jobba hela sondagen. Usch va surt. Vara kissekatter far det sa ensamt och trakigt.. ska forsoka mysa extra mycket med dom nu ikvall och imorgon pa dagen. Jaja, jag far val se fram emot Thanksgiving, da har jag ledigt 4 hela dagar. Dessvarre maste nog Ryan jobba alla dom dagarna. Sa mycket for att antligen "vara tillsammans igen". Jag far val vara glad att vi atminstone sover tillsammans. Det ar ju alltid natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår det gumman när ni jobbar så mycket.. men ni är iaf nära varandra och inte som sverige-usa direkt :) ja ni får ju sova med varandra iaf :) känna närheten där.. bättre det :) sen blire ju skönt för er med lite mer ledigt sen! när du hade dina 4 dagar eller vad det var :) pöss. saknar dig.

2009-11-23 @ 15:37:09
Postat av: Miiii

oj de var jag som skrev :)

2009-11-23 @ 15:37:39
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0