Too many marguaritas!

Jag vet inte riktigt vad som hande. Jag hade planerat en lugn middag med mexikansk mat och max 2 marguaritas och hem kl 10. 5 marguaritas senare blev vi utslangda for att dom stangde. Da var klockan 11. Hahahaha. Det blev en seg dag idag. Fick mig varldens overraskning pa morgonen nar jag kom in. Nagon hade lamnat en mcdonals frukost pa mitt skrivbord... det var Marvin. Supergulligt av honom och en valbehovlig morgon for det. Sen fick jag komplimanger av chefen ocksa sa det slutade med en bra dag trots huvudvarken. Jag jobbade over en timme och var faktiskt hemma efter Ryan. Ovanligt.

Nu ska jag sticka till mcdonken for lite middag o sen ska vi mysa med Medium. Imorgon bitti klockan 8.10 ska vi vara hos veterinaren med alla vara barn!

Ha en superduper toppen helg allihopa! Och njut for det ska jag gora! Pa sondag maste jag ju eventuellt saga hej da till mina 2 babisar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0