Tiki & Ludwig!

Nu har vi antligen varit till veterinaren. **ont i planboken gjordet det minsann* Men men, man kan ju inte gora nat annat an vara glad over att sina barn ar friska och krya som notkarnor. Veterinaren var valdigt overraskad att dom var i sant bra skick eftersom deras mamma var en "straycat". Det enda som dom hade var worms. Men det fick dom medicin for och tydligen ar det valdigt vanligt, dom kan ha arvt det fran sin mamma.

Det visade sig att det var 2 pojkar och 2 flickor. Vi kommer behalla den gra och den svarta som jag tog hem den forsta kvallen. Tiki och Ludwig. Ryan ar helt fast vid Ludwig sa jag antar att jag ar glad over att det var en pojke, for han sa att det inte spelade nagon roll om det var en tjej eller kille, Ludwig skulle han/hon heta! Jag antar att jag inte kan gora sa mycket at saken. Den andra killen dopte vi till Runner och tjejjen till Squeak. Forhoppningsvis far dom nya hem imorgon. Har stadat i deras rum och senare i helgen blir det stada resten av huset och stoka undan.

Nu ska jag och Ryan ut och gora lite arenden. Sen ska vi hyra Star Trek filmen och bara ta det lugnt. Han maste nog jobba imorgon sa da ska jag forsoka fa klart hans fotoalbum och fa den inskickad. Den ar nastan fardig nu!

Bilder fran tjejkvallen!







Kommentarer
Postat av: Miii

du var jättesöt i lugg gumman :) kommer ihåg att du haft så förut nångång! de passar dig... jag måste också klippa mig snart, ska nog ringa och boka tid idag. det är ett enda ruffs just nu. kram

2009-11-16 @ 10:13:07
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: tessi

heeej!=) nä jag vinner aldrig=) men de är ju enkelt att vara med å är ja inte med så vinner jag ju definitivt inte=)

2009-11-19 @ 14:36:36
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0